דרעי הורה לשלול את תושבות משפחת המחבל מארמון הנציב

הוריתי היום לשלול את מעמד התושבות של בני משפחת הרוצח מג׳בל מוכאבר. בני משפחת הרוצח שקטף את חייהם של חיילנו והחריב את חיי המשפחות לא יחגגו בביתם את רציחתם של בני עמנו. נפעל בתוקף כנגד המרצחים
איתי גדסי 1 Comment on דרעי הורה לשלול את תושבות משפחת המחבל מארמון הנציב

שר הפנים אריה דרעי הורה למשרד הפנים לשלול את מעמד התושב של משפחת המחבל שביצע את הפיגוע שלשום בארמון הנציב • דרעי: "נפעל בתוקף נגד המרצחים. המשפחות לא יחגגו בביתם את רציחתם של בני עמנו"

צילום: Hadas Parush/Flash90
הוריתי היום לשלול את מעמד התושבות של בני משפחת הרוצח מג׳בל מוכאבר. בני משפחת הרוצח שקטף את חייהם של חיילנו והחריב את חיי המשפחות לא יחגגו בביתם את רציחתם של בני עמנו. נפעל בתוקף כנגד המרצחים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הפנים אריה דרעי, הורה אמש בסיום ישיבה במשרד הפנים עם גורמי שב״כ ומנהלי רשות האוכלוסין וההגירה כדי לדון בביטול איחודי משפחות של המחבל שביצע אתמול את הפיגוע בארמון הנציב בירושלים – לשלול את תושבות בני משפחת המחבל מהפיגוע שלשום בארמון הנציב.

השר דרעי אמר: "הוריתי היום לשלול את מעמד התושבות של בני משפחת הרוצח מג׳בל מוכאבר. בני משפחת הרוצח שקטף את חייהם של חיילנו והחריב את חיי המשפחות לא יחגגו בביתם את רציחתם של בני עמנו. נפעל בתוקף כנגד המרצחים".

בישיבת סיעת ש״ס שהתקיימה אמש (יום ב׳) ביקש השר דרעי מח״כ יואב בן צור, לקדם חקיקה שהשר דרעי החל בה, שתאפשר לשלול תושבות ללא שימוע. את הצעת החוק יזם כאמור השר דרעי לפני מספר חודשים וכעת היא תקודם.

השר דרעי אמר בישיבת הסיעה: ״לא יכול להיות שישראלים ינצלו את תושבותם ואזרחותם כדי לבצע פיגועים, להרוג אזרחים ישראלים ולפעול נגד המדינה. במצב הנוכחי התהליך לשלילת אזרחות הוא מסורבל וארוך ואני מתכוון לשנות זאת. עזמי בשארה הוא דוגמא אבסורדית שזועקת לשמיים. האיש פעל נגד המדינה, נמלט לקאטר ואי אפשר לשלול את אזרחותו בלי שיגיע לישראל לשימוע. לאור הפיגועים בחודשים האחרונים חייבים לחזק את ההתרעה והחוק הזה יגרום לכך״.

הפורום המשפטי מברך את השר דרעי על החלטתו לשלול תושבות למשפחות מחבלים, כפי שהציע הפורום כבר לפני כשנה בעיצומו של גל הטרור. עו״ד יוסי פוקס הגיש אז חוות דעת משפטית לראש הממשלה, היועמ"ש, והשרים ולפיה: "סמכותו של שר הפנים בהתאם לחוק, הנה סמכות רחבה. הפגיעה בזכויות בני משפחת המחבל, שיאבדו את תושבות הקבע שלהם (הכוללת זכויות סוציאליות) ויקבלו היתר שהיה בלבד, הינה פגיעה מידתית. אין מנוס מהפעלת אמצעי הרתעה נוספים, אשר יפגעו במוטיבציה של המחבלים לצאת לפיגועים".



1 תגובות

מיין תגובות